Prekių strategijos


Prekių ženklų krizės ir jų komunikacijos strategijos Santrauka [straipsnis, santrauka, reikšminiai žodžiai lietuvių kalba; santrauka ir reikšminiai žodžiai anglų kalba] traipsnyje analizuojama prekės ženklo prekių strategijos problematika šiuolaikiniame versle.

prekių strategijos

Teigiama, jog prekės ženklo krizė prekių strategijos tai plačiai visuomenėje ir spaudoje aptarinėjamas įvykis, kuris dažniausiai sukeliamas vartotojų dėl nesaugių, nekokybiškų ar net kenksmingų produktų. Pažymima, kad krizė gali paveikti visą įmonės produktų kategoriją arba prekių strategijos tam tikrą prekių grupę, pakenkti kasdieniam verslui, kelti grėsmę ateities veiklai, lemti materialius nuostolius ir pakenkti kitam turtui — įvaizdžiui ir reputacijai.

prekių strategijos

Straipsnio tikslas — išanalizuoti lietuviškų prekių ženklų krizių priežastis ir įvardyti prekės ženklų krizių komunikacijos strategijas, kurios leistų valdyti įmonės įvaizdį krizinėse situacijose. Remiantis kiekybinio turinio analizės tyrimo duomenimis, buvo nagrinėjami atskiri lietuviškų prekės ženklų krizių pavyzdžiai, jų socialinės atsakomybės problematika bei rizikos valdymo, prekės ženklų valdymo klausimai.

Šis kūrinys yra platinamas pagal Kūrybinių bendrijų Priskyrimas 4.

prekių strategijos

Susipažinkite su autorių teisėmis  žurnalo politikoje  skiltyje Autorių teisės.